فوق تخصص درد تهران

فوق تخصص درد کیست؟ و چه خدماتی ارائه میدهد؟

آیا می دانستید درد، شایع ترین دلیل برای مشاوره پزشکی در ایالات متحده است؟ درد، احساسی ناخوشایند است که در نتیجه یک عامل مخرب به وجود می آید و تجربه آزار دهنده ای است. درد ممکن است حاد، مزمن و یا سطحی باشد. فیلسوفان و پزشکان در دوره های تاریخی مختلف تئوری هایی در رابطه با درد و چگونگی ایجاد چنین احساسی ارائه داده اند. البته بسیاری از آن ها امروز رد شده اند و توضیحات شفاف و کاملی در رابطه با درد، مکانیسم مغز و رشته های عصبی موجودات وجود دارند. پزشکی نوین، پتانسیل بالایی در درمان درد های مختلف و یا کنترل میزان آنها را ارائه نموده است. امروزه، متخصصانی وجود دارند که با عنوان متخصص درد در حال مداوای بیماران هستند. آیا می دانید فوق تخصص درد کیست؟ آیا تا به حال از درد در ناحیه خاصی از بدن رنج برده اید؟ علت این درد ها چیست؟ آیا شاخه ای از پزشکی به این مساله پرداخته است که بتوان با انجام آزمایشات به علت این درد ها پی برد و راهکاری برای درمان یافت؟ فوق تخصص درد، شخصی است که درد های ناشی از بیماری ها و مشکلات بدن را شناسایی می کند و راهکار درمانی را تجویز می کند. در ادامه با کلینیک درد همراه باشید.

فوق تخصص درد کیست؟

اگر نمی‌دانید که کلینیک درد چیست و فوق تخصص درد کیست؟ می‌توان به صورت خلاصه گفت که کلینیک درد دکتر مسعود هاشمی، مرکزی مجهز به بهترین امکانات و پزشک فوق تخصص درد است که با استفاده از روش‌های به روز و استاندارد جهانی، هر دردی را از جمله گردن درد، کمر‌درد، دیسک کمر، درد‌های سرطانی و غیره را به بهترین شکل ممکن درمان می‌کنند.

خدماتی که فوق تخصص درد ارائه میدهد

یک فوق تخصص درد با‌تجربه، با دانش نوین و تجهیزات فوق پیشرفته به بیمارانی که از درد‌‌های عضلانی، استخوانی، مفاصل یا حتی مشکلات سرطانی رنج می‌برند، سلامتی را هدیه می‌کند. به کارگیری روش‌های خودسرانه برای درمان درد، به خصوص دردهای شدید، نه تنها باعث درمان قطعی و از بین بردن آن نخواهد شد، بلکه می توانند خسارت‌های جبران نشدنی به وجود آورند.
درمان درد‌ها، در هر ناحیه‌ای از بدن که باشند مانند سر درد، قلب درد عصبی، احساس ناراحتی در ستون فقرات و غیره، باید از همان ابتدا تحت نظر پزشک متخصص درد، درمان شوند تا از بدتر شدن آن‌ها پیشگیری شود.
حتی اگر به دلایل مختلفی مانند شرایط کرونایی، امکان حضور در کلینیک را ندارید، با استفاده از ویزیت‌های آنلاین و تلفنی، درمان در منزل را با مشورت فوق تخصص درد، آغاز کنید.
فوق متخصصین این کلینیک ویژه، از جدیدترین شیوه‌های درمانی مانند اوزون تراپی، لیزر درمانی یا PLDD، دیسکوژل و روش‌های مدرن دیگری استفاده می‌کنند که به بافت و عضلات شما آسیبی وارد نشود و درمان واقعی را بیابید.

دکتر سید مسعود هاشمی

دکتر سید مسعود هاشمی فوق متخصص درد که بیش از پانزده سال سابقه دارد و تخصص اصلی‌ ایشان درد است، بیماری‌های کمر‌درد، گردن درد، درد سر و صورت، صدمات ناشی از تصادفات و ضرب دیدگی و انواع بسیار دیگری را با مشاوره‌ها و ارائه درمان‌های مفید، کنترل و درمان مینمایند. برای نمونه، یکی از تکنیک‌هی درمانی دکتر هاشمی، آندوسکوپی است که با آن مشکلاتی مثل دیسک گردن را با روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی، درمان می‌کنند. اولویت دکتر فوق متخصص درد، مسعود هاشمی که رئیس انجمن درد ایران، نایب رئیس انجمن سردرد ایران و استاد دانشگاه شهید بهشتی نیز هستند، درمان بیماران و مراجعه کنندگان در اسرع وقت با شیوه‌های بی‌خطر است تا این افراد به راحتی به زندگی نرمال و بدون درد جسم بازگردند. به‌علاوه اگر شدت درد شما بسیار زیاد است و یا به دلایل دیگر نمی‌توانید منبع اصلی درد را تشخیص دهید، در کلینیک درد دکتر سید مسعود هاشمی با روش های تشخیصی مختلف منبع این دردها مشخص و با توجه به آن درمان لازم شروع خواهد شد. همچنین، دکتر مسعود هاشمی دارای مدارک عالی از موسسات معتبر جهانی هستند و شما با مراجعه به این دکتر فوق متخصص درد، به دلیل استفاده از جدیدترین تکنولوژی و متد‌ها، حتی پس از درمان خطرناک ترین مشکلات هم، تنها شاید عوارضی ناچیز مشاهده کنید.

روش های کم تهاجمی درمان درد

به علت پیشرفت علم پزشکی، مدام روش‌های جدیدتر و مطمئن‌تری عرضه می‌شوند که با کمک تشخیص دکتر مسعود هاشمی، درد را بهبود می‌یابند. همان‌طور طور که اشاره شد، این تکنیک های مفید شامل لیزر درمانی، آندوسکوپی کمر و گردن، دیسکوژل، تجویز دارو‌های بی‌عارضه یا کم عارضه، بهترین ورزش برای دیسک کمر، سیاتیک و موارد گوناگون دیگری هستند. برای اطلاع بیشتر باید بدانید که در روش آندوسکوپی به بافت عصبی، عضلات و کانال نخاعی آسیبی وارد نخواهد شد و مدت زمان انجام آن هم کوتاه و بدون درد خواهد بود. برای توضیح مختصری در مورد تزریق دیسکوژل در این کلینیک هم می‌توان گفت که نوعی ژل تشکیل شده از سلولز، الکل و تنگستن است که مقدار خیلی کمی از آن در ناحیه لازمه، توسط فوق متخصص درد تزریق می‌شود و بیمار را با این درمان از درد رهایی می‌بخشد. هنگام انجام هر کدام از شیوه‌های درمانی مدرن، در صورت لازم از بی‌حسی استفاده می‌شود تا بیمار احساس راحتی کند؛ البته پزشک فوق تخصص درد، در ابتدا با انجام معاینه‌های دقیق روند درمانی لازم را برای مراجعه کننده انتخاب و پیش می‌گیرند و به این معنا که هر بیماری نیاز به تزریق یا لیزر درمانی و از این قبایل نخواهد داشت. این روش‌ها که همگی در کلینیک ما ارائه می‌شوند، کاملا معتبر و بدون نیاز به جراحی باز هستند تا مراجعه کنندگان، بی‌استرس و در راحتی درمان شوند. در ضمن، هر کدام از شیوه‌های جدید و کم تهاجمی درمان درد، با معاینه دکتر می‌توانند برای انواع مشکلات عفونی، ستون فقرات، دیسک گردن یا کمر و سیاتیک، درد‌های عصبی و سرطانی و غیره، چاره ساز باشند. علاوه بر موارد ذکر شده، روش‌های کم تهاجمی درمان درد با هزینه های مناسب و مقرون به صرفه در این کلینیک فوق تخصص درد ارائه می‌شوند تا تمامی مراجعه کنندگان در رضایت و رفاه کامل قرار بگیرند؛ برای مشاوره تخصصی‌تر می‌توانید تماس بگیرید یا به کلینیک مراجعه فرمایید.

درمان کمر‌درد

کمر‌درد رایج‌تر از همیشه شده است و با مشکلاتی که در جسم و روح بیمار به همراه می‌آورد، اصطلاحا، شخص را از کار و زندگی می‌اندازد. فردی که تحت فشار درد، چه حاد یا مزمن است، تمرکز خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند حتی به کارهای روزمره ساده خود رسیدگی کند. علت‌های شایع کمر‌درد هم شامل بلند کردن اجسام سنگین، خوابیدن یا نشستن در وضعیت‌های نامناسب به دلیل شرایطی که شغل ایجاد می‌کند، دیسک کمر و سیاتیک، ضربه و صدمات جدی ناشی از تصادفات، بارداری و غیره است. همچنین، استفاده از تلفن‌های همراه و رایانه‌ها در طولانی مدت در پوزیشن یا وضعیت‌های نشستن غلط، می‌تواند منجر به درد کمر شود که فوق تخصصین درد به‌راحتی با تجویز لازم و دقیق، درمان کمر‌درد را به شما تقدیم می‌کنند. از طرفی هم، کمر‌درد می‌تواند منجر به درد در ناحیه پا‌ها، ران‌ها، ستون فقرات و قسمت‌های دیگر شود که آن را تبدیل به دردی آزار‌دهنده تر می‌کند. پس برای جلوگیری از درد و صدمات بیشتر، پس از شروع علائم به پزشک فوق تخصص درد مراجعه کنید و درد را جدی بگیرید تا درمان کمر‌درد را به دست آورید. به هر علتی که درد کمر به وجود بیاید، خوشبختانه درمانی کم تهاجمی و مفید هم توسط پزشک فوق تخصص درد، برای آن وجود دارد. ابتدا باید توسط فوق متخصص درد معاینه شوید و منبع و دلیل اصلی درد مشخص شود؛ سپس با تشخیص پزشک بهترین شیوه‌ درمان کمر دردی برای آن پیش گرفته می‌شود، پس جایی برای نگرانی نیست. نمونه‌های درمان درد کمر کارهایی مانند پیاده‌روی، آب درمانی، بهترین ورزش‌ها، لیزر درمانی، اوزون تراپی، تزریق اپیدورال، دیسکوژل و موارد دیگر است که فوق تخصص درد بهترین آن را برای معالجه هر بیمار به‌شکل اختصاصی، انتخاب می‌کند. بیماران زیادی به علت مشکلاتی مانند ترس از جراحی باز، مسائل جسمانی از جمله ناراحتی‌های قلبی، ریسک بالای جراحی یا استرس و ترس از این نوع عمل، درمان را پشت گوش می‌اندازند و باعث بدتر شدن مشکل جسمی خود می‌شوند؛ به همین خاطر انواع روش‌های جدید و معتبر برای درمان کمر‌درد در کلینیک فوق تخصص درد، در دسترس می‌باشند.
تزریق دیسکوژل دکتر هاشمی

درمان دیسک کمر

دیسک کمر از مشکلات شایع در بین مراجعه کنندگان است و همین باعث شده درمان‌های امن و آسانی برای بیمار‌ها به وجود آیند. فوق تخصص درد در کلینیک، پس از معاینه دیسک کمر شما، از شیوه‌های درمانی ساده‌تر مانند آب درمانی، دارو درمانی و فیزیو‌تراپی را شروع می کنند و سپس در صورت نیاز، درمان دیسک کمر پیچیده‌تر هم تجویز می‌کند.
منظور از درمان پیچیده‌تر، دستگاه‌های فوق پیشرفته مانند لیزر است که پزشکان کلینیک استفاده می‌کنند چون در هر صورت، اولویت کلینیک درد، آرامش خاطر و درمان صحیح بیمار است.
از روش‌های جراحی بسته دیسک کمر هم می‌توان به تزریق دیسکوژل و آندوسکوپی دیسک کمر اشاره کرد. این تکنیک‌ها همان‌طور که گفته شد، دیسک را بدون دردسر درمان می‌کنند و فشاری به بیمار وارد نخواهد شد. روش درمانی دکتر مسعود هاشمی به این صورت است که با لنز‌ها و دوربین‌های حرفه‌ای وارد کانال و ناحیه مربوط به دیسک شده و مشکل را حل می‌کنند.
بعد از انجام شیوه‌های درمان کم تهاجمی دیسک کمر، دوره استراحت بسیار محدود است و شخص درمان شده، پس از مدت زمان کوتاهی به روند عادی زندگی خود باز می‌گردد. این تکنیک‌ها نیازمند تجهیزات فوق پیشرفته و خاصی هستند که کلینیک درد شامل متشکل از بهترین مدل آن‌ها است.
در نهایت، هر دردی که از آن رنج می‌برید و شما را آزار می‌دهد، با مراجعه به کلینیک فوق تخصص درد می‌تواند درمان شود و فشار را از روی دوش شما بردارد تا دوباره سلامتی و آرامش را تجربه کنید.
کافیست چه برای مراجعه حضوری، چه برای ویزیت آنلاین با کلینیک ما تماس بگیرید تا دکتر مسعود هاشمی شما را معالجه کنند.